Aktualności

Wystartował Influencer Boot Camp. Cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach

Influencer Boot Camp to pierwsze w Polsce wydarzenie dla twórców internetowych łączące edukację z konkursem. Przez 10 dni popularni blogerzy, influencerzy, twórcy internetowi i specjaliści od marketingu, sprzedaży i tworzenia angażujących treści w social mediach, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, podpowiadając jak zmienić followersów w płacących klientów. Zwieńczeniem projektu będzie konkurs z pulą nagród ponad 150000 PLN.

Nawet popularni twórcy internetowi poszukują sposobów, jak zmienić swoich followersów w social mediach w płacących klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. „Gdybym teraz zaczynał, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę – jako ekspert, influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja >>Influencer Boot Camp<<” – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji.

Atrakcyjne szkolenia

Podczas szkoleń prelegenci pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe, a stworzenie skutecznej platformy sprzedażowej nie wymaga rozbudowanych narzędzi. Influencer Boot Camp w pierwszym etapie, trwającym od 15 do 26 listopada, to cykl 10 webinarów o tym, jak osiągnąć sukces w internecie. Doświadczeniem podzielą się:

· Monika Czaplicka – socjolożka, ekspertka ds. marketingu w mediach społecznościowych,

· Ewelina Ulanicka – blogerka,

· Weronika Szymańska (Billie Sparrow) – YouTuberka,

· Katarzyna Gabrysz (Rynn Rysuje) – rysowniczka internetowa,

· Anna Ulanicka – fotografka, twórczyni internetowa,

· Kacper Korzeniowski (Fotopomocnik/Fotoziomek) – fotograf,

· Dagmara Kokoszka-Lassota – specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży,

· Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,

· Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie,

· Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy.

Dla kogo Influencer Boot Camp?

Dla każdego, kto tworzy lub planuje tworzyć treści cyfrowe do sprzedaży w social mediach i internecie. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program tak, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Konkurs z nagrodami

Cykl edukacyjny zwieńczą Mistrzostwa e-sprzedaży trwające od 29 listopada do 26 grudnia. Oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano cztery rankingi tygodniowe. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch kategoriach:

· wolumen sprzedaży – liczba sprzedaży bez względu na jej wartość,

· wartość sprzedaży w PLN – suma wartości wszystkich sprzedaży.

Zwycięzców poznamy w styczniu 2022 roku. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150000 PLN.

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe wydarzenie dla twórców Internetowych w Polsce, oraz CIC Warsaw, a patronami medialnymi są: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, Marketer+, AdMonkey i Tygrysy Biznesu.

Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online, pozwalając każdemu profesjonaliście, influencerowi, dostawcy usług i treści cyfrowych zarabiać więcej, budować silniejsze relacje z klientami i tym samym zwiększać zyski ze sprzedaży w social mediach.

Informacje i zapisy: https://influencerbootcamp.pl

Zdjęcia do pobrania: https://pap-mediaroom.pl/biznes-i-finanse/wystartowal-influencer-boot-camp-cykl-10-bezplatnych-webinarow-o-tym-jak-odniesc

Źródło informacji: Gzimi

Fot. Stanisław Gazda

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Czytaj więcej OK