Wystartował Influencer Boot Camp. Cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach
Nawet popularni twórcy internetowi poszukują sposobów, jak zmienić swoich followersów w social mediach w płacących klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. „Gdybym teraz zaczynał, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę – jako ekspert, influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja >>Influencer Boot Camp<<” – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji.
Atrakcyjne szkolenia
Podczas szkoleń prelegenci pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe, a stworzenie skutecznej platformy sprzedażowej nie wymaga rozbudowanych narzędzi. Influencer Boot Camp w pierwszym etapie, trwającym od 15 do 26 listopada, to cykl 10 webinarów o tym, jak osiągnąć sukces w internecie. Doświadczeniem podzielą się:
· Monika Czaplicka – socjolożka, ekspertka ds. marketingu w mediach społecznościowych,
· Ewelina Ulanicka – blogerka,
· Weronika Szymańska (Billie Sparrow) – YouTuberka,
· Katarzyna Gabrysz (Rynn Rysuje) – rysowniczka internetowa,
· Anna Ulanicka – fotografka, twórczyni internetowa,
· Kacper Korzeniowski (Fotopomocnik/Fotoziomek) – fotograf,
· Dagmara Kokoszka-Lassota – specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży,
· Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,
· Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie,
· Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy.
Dla kogo Influencer Boot Camp?
Dla każdego, kto tworzy lub planuje tworzyć treści cyfrowe do sprzedaży w social mediach i internecie. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program tak, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.
Konkurs z nagrodami
Cykl edukacyjny zwieńczą Mistrzostwa e-sprzedaży trwające od 29 listopada do 26 grudnia. Oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano cztery rankingi tygodniowe. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch kategoriach:
· wolumen sprzedaży – liczba sprzedaży bez względu na jej wartość,
· wartość sprzedaży w PLN – suma wartości wszystkich sprzedaży.
Zwycięzców poznamy w styczniu 2022 roku. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150000 PLN.
Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe wydarzenie dla twórców Internetowych w Polsce, oraz CIC Warsaw, a patronami medialnymi są: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, Marketer+, AdMonkey i Tygrysy Biznesu.
Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online, pozwalając każdemu profesjonaliście, influencerowi, dostawcy usług i treści cyfrowych zarabiać więcej, budować silniejsze relacje z klientami i tym samym zwiększać zyski ze sprzedaży w social mediach.
Informacje i zapisy: https://influencerbootcamp.pl
Zdjęcia do pobrania: https://pap-mediaroom.pl/biznes-i-finanse/wystartowal-influencer-boot-camp-cykl-10-bezplatnych-webinarow-o-tym-jak-odniesc
Źródło informacji: Gzimi
Fot. Stanisław Gazda