Wirtualny ryneczek poleca się na święta
Wirtualny ryneczek powstał w ramach tegorocznej kampanii „Kujawsko-pomorska gęsina na świętego Marcina”. To platforma zakupowa stworzona z myślą o mieszkańcach regionu, którzy chcą nabyć lokalne przysmaki i tradycyjne wyroby, ale ze względu na epidemię Covid-19 pozostają w domach lub dokonują zakupów głównie przez internet. To także szansa dla lokalnych producentów gęsiny i innych produktów regionalnych, którzy mogą w tym miejscu zareklamować swoje wyroby i zdobyć nowe grono odbiorców.
Wirtualny ryneczek działać będzie do końca roku. Osoby zainteresowane zakupem znajdą na stronie informacje o producentach oraz sposobach dostawy. Możliwy jest także bezpośredni kontakt ze sprzedawcami.
W ofercie znajduje się ponad 160 różnych specjałów, kolejnych przybywa. Producenci, którzy chcieliby wystawić swoje produkty na ryneczku mogą zgłosić się korzystając z adresu mailowego sklep@czasnagesine.pl
Zakupów można dokonywać na stronie wirtualnyryneczek.czasnagesine.pl
Stanisław Gazda
#JesteśmyDlaWas