Aktualności

Uwaga posiadacze biletów okresowych! Można je zwracać

W związku z wejściem Miasta Bydgoszczy do "strefy czerwonej" a tym samym wprowadzeniem nauki zdalnej informujemy, że istnieje możliwość zwrotu biletu okresowego.

Z uwagi na wyjątkową sytuację ZDMiKP dopuszcza możliwość korespondencyjnego załatwienia sprawy.

Co należy zrobić?

Wniosek wraz z Bydgoską Kartą Miejską i paragonem można przesłać na adres ZDMiKP. Bilet będzie anulowany od następnego dnia po nadaniu listu.

Wymagane do przesłania dokumenty:

-wypełniony wniosek o zwrot pieniędzy z tytułu niewykorzystanego biletu okresowego,

-oryginał paragonu potwierdzającego zakup biletu lub wystawiona na jego podstawie faktura. Przy zakupie przez Internet (bez pobrania faktury) transakcja jest potwierdzana raportem generowanym z systemu BKM podczas rozliczania biletu,

-Bydgoska Karta Miejska– w celu usunięcia transakcji.

Karta po usunięciu biletu będzie odsyłana do Wnioskodawcy.

Pozostaje również możliwość tradycyjnego załatwienia sprawy tj. osobiste stawiennictwo osoby pełnoletniej bądź opiekuna prawnego osoby małoletniej w Centrum Obsługi Klienta, od pon.-do piątku w godz. 7.00-17.00.                                                                                               (gaz)

 

#JesteśmyDlaWas

 

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Czytaj więcej OK