QUIOSQUE – kobieca moda z Bydgoszczą w tle
Quiosque już od prawie 30 lat jest związany z Bydgoszczą. W mieście tym powstawały pierwsze sklepy sieci – pierwszy z nich w 1992 roku przy ulicy Długiej. Tu również znajduje się centrala. Dziś markę tworzy ponad 160 punktów w całej Polsce oraz sklep internetowy quiosque.pl. W samej Bydgoszczy zlokalizowane są obecnie trzy salony, w tym jeden z najstarszych w całej sieci mieszczący się w Galerii Pomorskiej.
W 2021 roku marka stała się częścią znanej bydgoskiej spółki, Grupy Kapitałowej IMMOBILE. Jest to niejako powrót do korzeni, ponieważ Prezes Zarządu Grupy, Rafał Jerzy, był jednym z założycieli Quiosque. Wsparcie silnej organizacji jaką jest Grupa Kapitałowa Immobile pozwoli nam na jeszcze dynamiczniejszy rozwój – mówi Agnieszka Krzywańska, Dyrektor Zarządu PBH S.A., spółki do której należy Quiosque.
Idealnym tłem dla sesji jest miasto, z którego pochodzi Quiosque – z jego unikalnym urokiem, w którym nowoczesność miesza się z tradycją. Zdjęcia wykonano m.in. przy odrestaurowanych Młynach Rothera, secesyjnych fasadach kamienic przy ulicy Cieszkowskiego, spichrzach nad Brdą i nowoczesnym biurowcu Immobile K3. Nową kolekcję w swoim obiektywie pokazała Sandra Rabczewska z bydgoskiej Fundacji “Sztukateria”.
Bydgoszcz to piękne miasto, które doskonale posłużyło nam jako tło do sfotografowania jesienno-zimowej kolekcji. Być może wraz z promocją ubrań, zachęcimy nasze klientki do odwiedzenia tych zakątków – mówi Agnieszka Krzywańska.
Najnowszą odsłonę kolekcji QUIOSQUE można już teraz zobaczyć na stronie quiosque.pl.
(gaz)
Źródło: Quiosque.pl
#JesteśmyDlaWas