Aktualności

Lotto online bez skanu dowodu osobistego

Totalizator Sportowy wdrożył dla klientów lotto.pl usługę mojeID, która umożliwia zdalne uwierzytelnienie, w tym weryfikację wieku, przy wykorzystaniu bankowości elektronicznej bez konieczności przesyłania obrazu dowodu tożsamości.

Jest to kolejne wdrożenie realizowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową dla Totalizatora Sportowego, w maju usługę mojeID uruchomiono w Total Casino – jedynym legalnym kasynie internetowym w Polsce. Totalizator Sportowy jest pierwszym przedstawicielem polskiego rynku gier losowych, który udostępnił taką formę rejestracji dla swoich klientów.

– Wdrożenie we współpracy z KIR weryfikacji tożsamości przy użyciu bankowości elektronicznej jest ogromnym krokiem w stronę realizacji potrzeb naszych graczy. Cały czas rozwijamy nie tylko ofertę produktową, ale także skupiamy się na tym, by nasi klienci mogli brać udział w rozrywce, którą oferuje Totalizator Sportowy, w sposób jeszcze bardziej przystępny, bezpieczny oraz odpowiedzialny – mówi Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

Jak zaznaczają przedstawiciele Totalizatora Sportowego, mojeID to kolejne rozwiązanie wspierające rozwój kanałów online spółki – w tym przypadku mające znacząco poprawić doświadczenie klienta już na etapie rejestracji. Poza nową usługą bieżący rok przyniósł klientom Lotto nową wersję strony internetowej i aplikacji mobilnej, a także popularną grę Szybkie 600. Portal totalcasino.pl poza mojeID rozwinął się o jedyne w Polsce kasyno na żywo, nowe gry, nowe formy płatności i wygodną aplikację mobilną.

– Rozszerzenie współpracy z Totalizatorem Sportowym jest dla nas ważnym krokiem w budowaniu partnerskiej sieci podmiotów komercyjnych, udostępniających swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości. Coraz powszechniejsze wykorzystanie usługi mojeID przyczynia się do zapewnienia bezpieczeństwa w internecie. W przypadku klientów loterii państwowej, poza aspektami bezpieczeństwa, istotne będzie także wyeliminowanie ryzyka dostępu do gier losowych osobom niepełnoletnim – mówi Piotr Alicki, prezes zarządu KIR.

Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości w dostępie do usług online oferowanych przez dostawców komercyjnych oraz administrację publiczną. Korzystając z tego rozwiązania, można załatwić wiele spraw, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi, urzędzie czy podczas odbioru przesyłek od kuriera. Usługa dostarczana przez KIR, jako jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce, spełnia wymagania określone w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem mojeID odbywa się poprzez systemy bankowości elektronicznej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez bank jako podmiot zaufany.

Fot. Wikipedia Adrian Grycuk

#JesteśmyDlaWas

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Czytaj więcej OK