W trakcie dyżurów będzie można uzyskać informacje na temat zasiłków, świadczeń rodzinnych z ZUS, zasad wypełniania
i korygowania dokumentów ubezpieczeniowych czy zasad udzielania pełnomocnictwa do załatwiania spraw w ZUS – informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
Pierwszy dyżur telefoniczny dotyczyć będzie świadczeń dla rodzinny jak 500 plus, rodzinny kapitał opiekuńczy, żłobkowe czy 300 plus z programu „Dobry Start”. Eksperci będą czekać na telefony
1 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 35 61 071 oraz 5 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel.
52 33 30 831.
Wypełnianie i korygowanie dokumentów ubezpieczeniowych, to temat kolejnego dyżuru telefonicznego z ekspertami ZUS, który odbędzie się 2 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel.
52 35 61 071. Z kolei o zmiany w składce zdrowotnej dla osób prowadzących działalność gospodarczą będzie można zapytać ekspertów 2 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 34 18 124.
Dyżur dotyczący zasad udzielania pełnomocnictwa do załatwiania spraw w ZUS odbędzie się
3 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 34 18 446. W trakcie dyżuru będzie można również zapytać ekspertów o elektroniczne formy kontaktu z ZUS-em jak e-wizyty, PUE ZUS i E-PUAP.
8 sierpnia eksperci ZUS odpowiadać będą na pytania związane z wypełnianiem i korygowaniem dokumentów ubezpieczeniowych. Dzwonić można w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 38 66 867.
Z kolei dyżur dotyczący zmian w zasiłkach macierzyńskich odbędzie się we wtorek, 9 sierpnia
w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 34 18 704 – informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
Kolejny dyżur dotyczyć będzie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i świadczenia rehabilitacyjnego. Dzwonić można 10 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 33 30 831 i 11 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 30 30 625.
Z kolei o zmiany w składce zdrowotnej dla przedsiębiorców będzie można zapytać ekspertów 12 sierpnia w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 30 30 619.
(gaz)
#JesteśmyDlaWas