
A co o przyjęciu nowej nazwy powiedział Prezes Zarządu KK Astoria S.A. Bartłomiej Dzedzej?
– To jest bardzo ważny krok. Krok, który pozwala przede wszystkim nam jako zarządowi postawić przed obecną drużyną ambitny cel.
Enea wspiera męską koszykówkę w Bydgoszczy już od sześciu sezonów. Firma Abramczyk była sponsorem od momentu jednego z najważniejszych meczów, kiedy zawodnicy wywalczyli awans do najwyższej klasy rozrywkowej.
– Mocne zaangażowanie rodzinnej firmy w takie projekty, jakim jest Astoria, wypełnia trzy kryteria, które są konieczne do osiągnięcia sukcesu w sporcie zawodowym, a dodatkowo muszą wystąpić jednocześnie. Są to: wiarygodność działaczy, kapitał prywatny i wsparcie ze środków publicznych, wsparcie samorządu, nie tylko w wymiarze finansowym. Bardzo nam zależy, aby wizerunek miasta był budowany przez sport i aby te piękne obiekty sportowe były wypełnione po brzegi – mówił zastępca prezydenta Bydgoszczy Michał Sztybel.
Zmiana nazwy to jednak nie wszystko. Mocno przebudowana drużyna w nowym sezonie ma walczyć o awans do play-off. Taki cel postawiony został przed sztabem szkoleniowym i zawodnikami. Zanim jednak podopieczni Artura Gronka przystąpią do spotkań ligowych, czeka ich seria meczów sparingowych.
O tym w naszej relacji dźwiękowej:
Tekst, fot i audio: Stanisław Gazda
#JesteśmyDlaWas