
Z uwagi na wyjątkową sytuację ZDMiKP dopuszcza możliwość korespondencyjnego załatwienia sprawy.
Co należy zrobić?
Wniosek wraz z Bydgoską Kartą Miejską i paragonem można przesłać na adres ZDMiKP. Bilet będzie anulowany od następnego dnia po nadaniu listu.
Wymagane do przesłania dokumenty:
-wypełniony wniosek o zwrot pieniędzy z tytułu niewykorzystanego biletu okresowego,
-oryginał paragonu potwierdzającego zakup biletu lub wystawiona na jego podstawie faktura. Przy zakupie przez Internet (bez pobrania faktury) transakcja jest potwierdzana raportem generowanym z systemu BKM podczas rozliczania biletu,
-Bydgoska Karta Miejska– w celu usunięcia transakcji.
Karta po usunięciu biletu będzie odsyłana do Wnioskodawcy.
Pozostaje również możliwość tradycyjnego załatwienia sprawy tj. osobiste stawiennictwo osoby pełnoletniej bądź opiekuna prawnego osoby małoletniej w Centrum Obsługi Klienta, od pon.-do piątku w godz. 7.00-17.00. (gaz)
#JesteśmyDlaWas