Niezależne audyty bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w Bydgoszczy. Hipermarkety Carrefour wysoko ocenione
Szczegółowe audyty hiper- i supermarketów Carrefour objęły łącznie 11 głównych obszarów działalności sklepów – od zarządzania obiektem, przez kluczowe strefy na sali sprzedaży, jak kasy czy działy produktów świeżych, przez strefy wejściowe dla klientów i pracowników, aż po magazyn, strefę przyjęcia towaru czy pomieszczenia socjalne.
Wyniki audytów przeprowadzonych w hipermarketach Carrefour zlokalizowanych przy ul. Skarżyńskiego oraz al. Jana Pawła II potwierdziły wysokimi ocenami, że zastosowane i realizowane standardy w zakresie reżimu sanitarnego, zapewniają klientom i pracownikom bydgoskich sklepów Carrefour wysoki poziom bezpieczeństwa podczas zakupów.
– Carrefour kontynuuje swoje inwestycje w zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa klientów i pracowników wszystkich swoich placówek handlowych, które w tych trudnych czasach są miejscem zaopatrzenia się społeczeństwa w podstawowe produkty spożywcze. Sklepy Carrefour, od początku trwania pandemii, dostosowane są do wymogów sanitarnych, a wdrożone przez naszą sieć rozwiązania, ułatwiają dokonywanie bezpiecznych zakupów. Potwierdzeniem tego faktu są nie tylko wyniki prowadzonego aktualnie niezależnego audytu dot. bezpieczeństwa w naszych sklepach, ale także fakt, że od początku pandemii, żaden nasz sklep nie został zamknięty przez służby sanitarne z powodu zagrożenia koronawirusem – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour Polska.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników, sieć wdrożyła wiele profilaktycznych rozwiązań, których celem jest zminimalizowanie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. We wszystkich sklepach zintegrowanych Carrefour zamontowane są przykasowe ekrany z pleksi, zabezpieczające klientówi kasjerów. Przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników wyklejone są odpowiednie linie dystansowe. Wszyscy pracownicy Carrefour są wyposażeni w środki ochrony osobistej: rękawiczki lub płyn dezynfekujący oraz mają możliwość pracy w maseczkach lub przyłbicach z ochronną szybką. Systematycznie dezynfekowane są kasy, wagi i lady, a klientom udostępnione zostały płyny do dezynfekcji i plastikowe ochraniacze na ręce. Dodatkowo, Carrefour zachęca klientów do dokonywania płatności bezgotówkowych. O bezpiecznym zachowaniu w sklepie przypominają również specjalne tablice i plakaty lub informacje na monitorach przykasowych. Nasza sieć również stale przypomina i apeluje do klientów o konieczności zakrywania ust i nosa podczas wizyt w sklepach.
Wszystkie te działania przełożyły się już na znaczący wzrost zaufania konsumentów do naszej sieci w czasie trwania całej pandemii koronawirusa. Jak wynika z raportu „Zaufanie Polaków do sieci handlowych w czasie pandemii”, zrealizowanego przez agencję Catchers oraz Instytut Badawczy IPC, zaufanie konsumentów do Carrefour zwiększyło się w tym trudnym czasie aż o ponad 11%. Potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań, obok wzrostu zaufania klientów, jest również fakt, że wszystkie formaty sklepów działają bez zakłóceń i żaden ze sklepów sieci nie został zamknięty przez służby sanitarne z powodu pandemii.
(gaz)
Fot.: Materiały prasowe
#JesteśmyDlaWas



